sâmbătă, 24 martie 2012

Liniste si primavara












15 comentarii:

  1. Astea da poze ! Curate, nemiscate, clare....pot sa simt mirosul ghioceilor din Bucovina!
    Si aerul rarefiat de munte , aroma bradutilor....chiar si zgomotul motorului :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ghioceii sunt din gradina mea de flori. Si ghioceii, si clopoteii.

      Ștergere
  2. clopoteii fiind cei din a doua poza cu flori? Aici li se zice altfel( nu ca ar conta, ca nu am mai vazut din cretacic). Kawa e proaspat lucioasa. Ce e in penultimele poze? si de ce e pamantul cela golas?
    si are dreptate Hapi: scrie mai des, rogu'te.(in relatia cu timpul, cine cui ii este plastilina sta in dreptul nost' de a spune)
    sarazin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In penultimele poze e dealul Furcoi, care se afla vis-a-vis de manastirea Sucevita. Pe 6 august, de hramul manastirii, oamenii obisnuiau sa urce dealul pana sus, unde acum se afla un schit. Nu stiu cine sau de ce l-a facut acolo, mie mi se pare kitschos si inutil. Am fost pe-acolo cu ATV-ul, dar nu erau nici un fel de calugari.
      Dupa cum bine stim, calugarii sunt de doua feluri: calugarii cu plete se numesc calungari, iar calugarii cu chelie - chilugari.

      Ștergere
    2. Eu am mai cunoscut o categorie- cuglugari!

      Ștergere
  3. Clopoteii sunt un fel de ghiocei mai mari?
    Lacramioarele cand infloresc? Ce-mi mai place mie mirosul lacramioarelor........
    Anonim- sarazin.......Fa-ti blog :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, clopoteii sunt niste ghiocei mai mari, care infloresc in acelasi timp cu ghioceii. Se intampla in fiecare an, de cand ma stiu.
      Lacramioarele infloresc prin iunie, cel putin in zona mea, unde e mai frig decat in restul tarii. Am si din alea, o gramada. Cand vor inflori, voi pune poze si cu ele.

      Ștergere
  4. Iote cine are gecuță nou nouță de la Tschul. Să nu zici că iar ai umblat fără cască.

    Scot și eu motorul zilele astea și ieșim la cules de ghiocei.

    Din ce știu eu clopoțeii sunt ghioceii de grădină. Acum sper să nu greșesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ce taifun s-a starnit afara, s-a dus dreaq culesul de ghiocei...

      Ștergere
  5. Acum stiu unde-am mai vazut geaca de-asta
    In serialul "meu" Dr House
    Doua dungi rosii lipsesc.......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu lipsesc, le am. Una pe buletin si una pe biletul de externare.

      Ștergere
  6. superbe peisajele ... si poza cu autorul, ca s anu se supere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, domnita. Nu ma supar eu asa usor, da' si cand ma supar...
      Stiu carate.

      Ștergere