vineri, 27 ianuarie 2012

Poze nasoale

1 Catedrala din Radauti

2 Moara Dracilor (chiar asa se cheama)

3 Coada la pontoane

4 Spre Cacica

5 Pe drumul spre Cacica

6 Biserica polona de la Cacica

7 Sondorii-minieri

8 Salina Cacica

9 In salina

10 Scari in salina

11 O bucata de copilarie de-a mea

12 Sarme de curent

13 Macro cu buruieni

14 Lujer de sculatica

15 Scrot uscat

16 Mesteacan alb

17 Nuc cu visin si cu scara

18 Parc in Radauti

19 Floare (culoarea nu e modificata in photoshop)

20 Tyranosaurus Rex versiunea mini

21 Copaci cu gaura

22 Pe chilia de la Putna

23 De pe chilia de la Putna

24 Kawabird langa cumpana

25 Cal-putere

26 Biblioteca mea inundata

27 Strada mea inundata

28 Apus de soare

29 Sucevita

30 Ponpieru monteaza curentul (e o poveste mai lunga...)

31 Ma bag in furtuna

32 La semafor in Radauti

7 comentarii:

  1. Mama obisnuia sa mearga in pelerinaj la Cacica - nu stiu daca la Biserica Polona sau in alta parte - si se intorcea foarte incantata de locurile de-acolo. Sunt frumoase...unele, si etichetele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru apostrofare, domnita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt chiar frumoase iar descrierea este....colac peste pupaza. Adica cireasa de pe tort
    Oare plantele pe care le-ai pozat , cresc si acasa in ghiveci? Am uitat sa fac niste cadouri de Sf Ioan.......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cresc, cum sa nu creasca? Buruienile cresc oriunde.
      Am si eu un Ion, dar inca nu am uitat ca trebuie sa-i fac un cadou. Dar nu-i nimic, pana diseara am timp sa uit.

      Ștergere
  4. Impresionantă bibliotecă.Parcă-i poză de pe Titanic. Şi floarea-gramofon mi-a plăcut.Macro cu buruieni am făcut şi eu.Drept că n-am găsit nicio sculăţică să fotografiez prin poieniţele unde făceam poze.Ori era prea de dimineaţă,ori la voi în zonă cresc mai multe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, biblioteca nu mi-a fost distrusa in intregime, mai am 5 carti.
      E greu sa fotografiezi sculatele, ca se scoala numai in anumite perioade. Nu pot sa iti spun mai multe amanunte, ca-mi inchid astia blocul.

      Ștergere
  5. Prea liniste
    Prea primavara

    RăspundețiȘtergere