luni, 6 iunie 2011

Raid Putna via Voitinel - Vicov

Drumul e curat, placut uscat, cerul e numai bun iar muntii asteapta.
Kawa-bird mi-a facut o poza cu oglinda. Ma mir ca nu a crapat. Oglinda, nu kawa.
Incotro mergem?
"Incolo, spre munti."



De ce te uiti la mine cu ochi straini si goi?
Gata, trebuie sa iau initiativa. Am abandonat aparatul foto pe marginea drumului, iar el, de ciuda, mi-a facut poza asta.
Un camp intre niste dealuri, fara cai si fara vaci. Si fara oi.
Am ajuns iar la chilie. Doar asa, ca sa fiu sigur ca nu au demolat-o astia.
Pe aici e fain de urcat cu ATV-ul.
Brazii coboara sa se adape.
O poza artistica. Se poate observa disperarea cu care ma tin de stanca.
Nu stiu ce-i aici, dar nu conteaza, si-asa nu citeste nimeni.
Aparatul s-a tinut dupa mine si mi-a mai facut o poza.
Chilia - vedere din profil.
Tot chilia. Tot din profil.








Gata pe azi. Oprim motoarele.

2 comentarii: