duminică, 12 iunie 2011

Scoal', ca s-a dus.

Bate un vant care-ti smulge parul din cap. Nori grei strabat perspectiva superioara a vizibilitatii.
Echipament nu prea mai posed, o parte s-a rupt prin frecare cu asfaltul, alta s-a distrus la inundatie, iar ce mi-a mai ramas e o chestie mai mult de iesit in oras (noaptea, ca nu cumva sa fiu vazut).
Da' nu conteaza, azi am chef sa ma plimb. Kawa-bird abia asteapta si ea, desi nu zice nimic.
Bocanci, pantaloni, tricou, geaca, manusi, cagula, casca, rucsac, telefon, portofel, aparat, benzina.
Directia: unde-s norii mai ai dreaq. Numai asa, de-al dreaq. Ca-s eu al dreaq, Doamne iarta-ma, ca vorbesc prostii in fata manastirii.
Sucevita.
 Peste drum de manastire, norii se uita la mine din varful dealului cu nume obscen: Furcoiu.
 Fac si eu o poza, fara sa Furcoiu, si ma duc mai departe.
 Ai dreaq nori, s-au tinut dupa mine.
 Daca privesti cu atentie, in departare nu se vede Raraul.
 Sunt congelat, desi nu recunosc. Un amic, Oti, care s-a nimerit pe acolo, mi-a facut aceasta... hai sa-i zicem poza.
 Nori, copaci, copaci taiati, munti, ia sa ma tirez de-aici.

M-am oprit intr-o curba sa pasc niste iarba. Kawa-bird nu protesteaza.

 Daca tot nu protesteaza, facem o poza impreuna.
 De-acum drumul coboara. Coboram si noi cu el si nu ma mai opresc pana la locul de unde imi incasez banii in fiecare luna.

 Incerc sa conving gagica sa-mi dea o cafea fierbinte pe datorie. Nu reusesc, desigur.

Drumurile asteapta, doar timpul se grabeste. Voi gasi o formula prin care sa le imbin pe cele doua in avantajul meu. In curand.

Ajunge pentru azi. Oprim motoarele.

12 comentarii:

  1. Parcă toate drumurile ţi s-ar lega şi dezlega în cer; singur.

    RăspundețiȘtergere
  2. No prbl, oricum nu-mi place inghesuiala.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pasquinel, cred ca ai fost OMUL CARE ADUCE PLOAIA...frumoase locuri !

    RăspundețiȘtergere
  4. Samsara, din pacate ploaia pe care am adus-o s-a adunat, gramada, la mine in casa.
    Nu-mi mai trebuie ploaie. Never-ever.
    Locurile sunt frumoase, alright, dar nici Ceahlaul nu-i mai prejos. Ma bate un gand de-o plimbare prin zona.

    RăspundețiȘtergere
  5. E tare frumos Ceahlaul in perioada asta, de fapt e frumos tot timpul

    RăspundețiȘtergere
  6. Anul trecut eram si eu prin tinuturile celea...ce frumusete...
    Mno Pascule is tare bucuroasa ca t'ai deschis si matale blog bre. Sa avem unde sa mai keep in taci din cand in unde. Pai...

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai venit, Nefersetty, sora a lui Brahmaputra si a Mariahnei!
    Nu, ca ma pricep la istorie. Anul trecut am facut chiar si sapaturi arheologice, la mine acasa. Am gasit un ciob de oala de pe timpul dinozaurilor, un nasture de la un palton, un musuroi de furnici, cinci rame, doua caramizi si o bucata de chestie care seamana cu un fragment si pe care am fiert-o o zi intreaga, dar tot nu am reusit sa o mestec.

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) ce mult va iubesc eu pe voi ca ma faceti sa rad.
    Sunt superbe pozele,chiar si drumul mi se pare curat, fara gropi, pregatit pentru plimbari cu motocicleta , zona inconjurata de paduri (si ex-paduri) fara trafic tembel

    Sucevita........o minune. Cat de mult mi-as dori sa revad Moldova........
    Cine e Ceahlau? :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ceahlau e un vecin, neam cu Rarau si Giumalau.
    Bine ai venit, Hapi2233.

    Normal ca e curat drumul. Am maturat 5 ore la el pana l-am scos asa cum se vede in poze. Am facut febra musculoasa la tricepsi, ca era coada maturii prea lunga.

    RăspundețiȘtergere
  10. :)
    Cunosc febra musculara la tricepsi. Tocmai am inceput un program intens la sala. Mi-am luat si proteina. Stii cumva cu ce s-o combin ca sa nu mai fie atat de .....penibila la gust?

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu bere. Dupa un timp vei putea chiar sa extragi proteina direct din bere.

    RăspundețiȘtergere
  12. Vai, Hapi sărăcuţa de tine! Cum adică, penibilă?....cu ce seamănă la gust?
    p.s. Vai, Garg...ca sa postez la tine, intai m-a pus sa scriu cuvantul DIS MORT, langa unu in scaun cu rotile si abia după am zis si eu că "D is mort" mi-a zis că e ok, acu pot să scriu comentarii. Oooff...ce-or avea ăştia cu săracu D, stii cumva? :(

    RăspundețiȘtergere